fbpx

Namen, ki je pred četrt stoletja Žužo in Milana spodbudil, da sta se odločila za novo hišno tradicijo, je temeljil na želji, da bi kupcem ponudila mlečne izdelke in sire najboljše kakovosti.

V letih, ko se je dejavnost razvijala, je bilo ohranjanje kakovosti vedno naše osnovno vodilo. Pred dobrim letom pa smo se odločili, da bi radi svojo zgodbo nadgradili tudi na področju vizualne podobe.

Nejc Zajec, izjemno perspektiven študent Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, ki je že dobri dve leti del naše ekipe, je bil tokrat postavljen pred prav posebno nalogo. Po 25 letih je bil čas, da naša podoba dobi svežo preobleko.

“Kmetijo Pustotnik sem želel predstaviti na način, kot jo vidim tudi sam – kot drugačno, zanimivo in inovativno.«

Preplet številnih idej, predlogov, usklajevanj in dopolnjevanj je po nekaj mesecih začel dobivati pravo podobo. Danes, ko se njeno snovanje bliža koncu, smo za pojasnilo, kako se je razvila, prosili kar Nejca:

»Kmetija Pustotnik je med svojimi kupci že dobro poznana po mlekarski kanglici z lesenim trinožnim stolom. Vsi smo se strinjali, da je ta značilen element potrebno obdržati ter ga obenem nekoliko preoblikovati in posodobiti. Tako je dobil stilizirano podobo, s katero se danes predstavlja podjetje. Poleg napisa Pustotnik logotip dopolnjujeta še zavidanja vredna letnica ustanovitve in slogan Najboljše iz mleka.

Že od samega začetka smo idejo nove celostne podobe snovali na stiliziranem izgledu, ki prinaša svežino. Poleg temeljne rjave barve so v osnovi še modra, zelena in rumena. Enake barve sestavljajo tudi vzorec živali, razporejenih v krog, ki asociira na travnik poln cvetlic. Prav travnik je kraj, kjer se začne tudi zgodba Pustotnikovih izdelkov.«

Temelj za odlične izdelke je vedno kakovost,  veseli pa nas, da bomo lahko tej dodali še privlačno podobo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja